close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να αντιμετωπίσεις την απόρριψη του πελάτη!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
20/8/2021 - 13:25
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να αντιμετωπίσεις την απόρριψη του πελάτη!

Δημήτρης Μπάτρης, 20/8/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η πώληση, προϋποθέτει την προσέγγιση των υποψηφίων πελατών προκειμένου να κλειστεί το ραντεβού. Οι υποψήφιοι πελάτες μπορεί να είναι άγνωστοι ή φίλοι και συγγενείς. Επίσης, η προσέγγιση μπορεί να είναι τηλεφωνική ή με προσωπική επαφή. Οι υποψήφιοι μπορεί να είναι από σύσταση ή και άτομα μιας συγκεκριμένης επαγγελματικής κατηγορίας.

Όλες οι περιπτώσεις, θέλουν μια προσεγμένη, καλά σχεδιασμένη και προετοιμασμένη στρατηγική επικοινωνίας, αλλά και επιλογή του μέσου για να έρθουμε σε επαφή.

Πολλές φορές, ανάλογα με την εμπειρία και άλλους παράγοντες, μπορεί να προκύψει, «Απόρριψη» και φυσικά αυτό δεν αρέσει σε κανένα. Ο λόγος της απόρριψης πολλές φορές είναι αυτός που δεν θέλουν πολλοί να ενεργοποιηθούν και να ασχοληθούν με τις πωλήσεις. Η ψυχολογία, μας λέει ότι μας τραυματίζει, διότι ενεργοποιεί τις παιδικές απορρίψεις από το περιβάλλον του σπιτιού και του σχολείου και αυτό δεν είναι καθόλου ευχάριστο.

Από πλευράς του υποψηφίου πελάτη, τι γίνεται όμως; Ας το δούμε διεξοδικά...

Όταν ο πελάτης καταλάβει ότι η προσέγγιση γίνεται για να του πουλήσουμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που πιθανό να μην θέλει ή μπορεί να μην είναι κατανοητό  τι είναι αυτό ή να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό του, μπορεί να πει, το περιβόητο «δεν με ενδιαφέρει» ή δεν έχω χρόνο και πολλά άλλα με κατάληξη το «Όχι».

Αυτός ο υποψήφιος έχει αγοράσει πολλές φορές διάφορα προϊόντα ή υπηρεσίες. Όταν το διαπίστωνε αυτό και με την βοήθεια των πλησιέστερων του, ίσως του έλεγαν «τι είναι αυτό που πήρες;», «δεν είναι καλό ή πολύ ακριβό», «ποιος τα κατάφερε και σε έπεισε», «δεν προσέχεις», «δεν το είδες ότι δεν σου πάει» κλπ. Έτσι θεωρούσε αλλά δεν ήταν χρήσιμα ή με πολύ μεγάλη διαφορά στην τιμή από αλλά καλύτερα. Ότι τον είχαν απορρίψει οι άλλοι. Να λοιπόν γιατί συμπεριφέρεται έτσι, όταν ακούει πιθανή «πώληση» διότι οι «παραδοσιακοί πωλητές πουλούσαν ή πωλούν προϊόντα ενώ οι σύμβουλοι πωλήσεων είναι πωλητές προστιθέμενης αξίας, λύνουν προβλήματα και προσφέρουν τις καλύτερες λύσεις».

Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι δεν απορρίπτει εμάς προσωπικά, αλλά  πρέπει να το πάρουμε ως εμπειρία επαγγελματικής ζωής. Όπως είδαμε συμβαίνει, όπως λέει η παροιμία «ο Γιάννης φοβάται το θεριό και το θεριό το Γιάννη».

Η λύση εδόθη για την ικανοποίηση και των δύο.

Πρώτο ο πωλητής δεν πρέπει να εμφανίζεται ως πωλητής, προϊόντος ή υπηρεσίας αλλά σαν σύμβουλος με την σχετική εξειδίκευση, διότι η λέξη Σύμβουλος προέρχεται από το συμβουλεύομαι που σημαίνει σκεφτόμαστε μαζί και αποφασίζουμε, άρα επιβάλλεται να ακολουθήσει την διαδικασία της συμβουλευτικής πώλησης δηλαδή με ερωτήσεις (μιλάει λίγο και ακούει πολύ). Όπως έχετε διαπιστώσει, οι επαγγελματικές κάρτες στο προσωπικό των πωλήσεων έχουν συνήθως την λέξη Σύμβουλος. Ο σύμβουλος με τις σωστές ερωτήσεις και ακούγοντας με προσοχή τον άλλον, θα διαπιστώσει τυχόν ανάγκες ή επιθυμίες, δηλαδή πρόβλημα, και όταν αυτό δεν επιλύεται από τον υποψήφιο τότε ετοιμάζεται να προτείνει την λύση του. Η επιλογή της στρατηγικής της συμβουλευτικής πώλησης και η δημιουργία πλέγματος σχέσεων με τους πελάτες χτίζει τη βάση εμπιστοσύνης, που απομακρύνει την απόρριψη και βάζει τον σύμβουλο στο πλάι του πελάτη και απέναντι σε κάθε πρόβλημά του. 

Η δύσκολη κατηγορία είναι οι γνωστοί, συγγενείς και φίλοι που συνήθως τους αποφεύγουμε διότι μια απόρριψη μπορεί να χαλάσει αυτή την σχέση μας. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Όταν έχουμε να τους δούμε αρκετά χρόνια και δεν έχουμε επικοινωνήσει μαζί τους, άρα δεν γνωρίζουν την επαγγελματική μας ιδιότητα, και ζητάμε ένα ραντεβού, γιατί τώρα τους θυμηθήκαμε, για να αγοράσουν κάτι από εμάς, η άρνηση τους είναι δικαιολογημένη. Μια επικοινωνία προηγουμένως, να μάθουμε τι κάνουν, ποια είναι η οικογενειακή και η επαγγελματική τους κατάσταση, θα μας βοηθήσει για να συνεχίσουμε την επαφή εάν μπορούμε να τους φανούμε χρήσιμοι. Ένας άλλος λόγος είναι ότι δεν ξέρουν εάν θα μείνουμε στο επάγγελμα ή το κάνουμε αυτό πρόσκαιρα. Επίσης αναρωτιούνται εάν το ξέρουμε καλά, αυτό που κάνουμε ή θα πρέπει να τους το αποδείξουμε αυτό; Μια καλή απάντηση είναι η πιστοποίηση του επαγγέλματος από την εποπτική αρχή μαζί με την καλή εκπαίδευση. 

Πιστεύω ότι αξίζει να δράσουμε χωρίς φόβο όταν ξεκινάμε στις πωλήσεις ενώ όλοι μας λένε, ότι «είναι δύσκολο και πού πας τώρα εσύ;» Κάποιοι λένε ότι θα δοκιμάσω  και εάν... προσληφθώ με το ΑΣΕΠ θα φύγω... Είναι δυνατόν να τον εμπιστευτούν οι υποψήφιοι;    

Εγώ του έλεγα, «μου το ξαναλές» και το επαναλάμβανε, τότε τον ευχαριστούσα και του έλεγα, «εμένα μου αρέσουν τα δύσκολα. Αν ήταν εύκολα θα τα είχα παρατήσει και ας είχα δυο τρεις μήνες στο επάγγελμα». Άλλοι με ρωτούσαν πόσα χρόνια έχεις και αντέστρεφα την ερώτηση, «εσείς πόσα πιστεύετε;» π.χ. «5 έτη», «κοντά πέσατε 6», σαν να ήθελαν αυτή την εμπειρία, ενώ όταν μάθαιναν ότι πέρασα στην Αεροπορία για ιπτάμενος μου έλεγαν «είναι επικίνδυνο. Να προσέχεις. Να πετάς χαμηλά και πολύ σιγά». Οι άνθρωποι αυτοί δεν γνώριζαν ότι η ανύψωση του αεροπλάνου είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας. δηλαδή μου έλεγαν τις συνθήκες με τις οποίες μπορεί να πέσει πιο εύκολα.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Όσοι κυνηγούν τα εύκολα δεν έχουν στόχους, δεν μπορούν να οραματιστούν ένα καλύτερο αύριο!

Η πώληση είναι μια αναπτυσσόμενη επιστήμη και απαιτεί πολλές γνώσεις και εφαρμογή, επίσης εξελίσσεται όπως και άνθρωπος, με τις επιθυμίες και τις ανάγκες αλλά και προσαρμογή στην επικοινωνία για να μας καταλαβαίνει.

Ο υποψήφιος πελάτης και αυριανός σου πελάτης θέλει να βλέπει κάποιον που όχι απλώς αγαπάει αυτό που κάνει, αλλά είναι ερωτευμένος με αυτό.

Αξίζει να κάνεις μια δυνατή καριέρα στις πωλήσεις και να πιστεύεις ότι «οι πελάτες μόνο από εσένα θέλουν την λύση του προβλήματος τους αποκτώντας ένα προϊόν ή μια υπηρεσία».

Απόλαυσε το... Μπορείς;


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican

Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 

Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος

Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • πελάτες
  • υποψήφιοι πελάτες
  • απόρριψη

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νοσοκομεία και ασφαλιστικά ταμεία οι μεγαλύτεροι «μπαταχτσήδες» του Δημοσίου
09:19 Νοσοκομεία και ασφαλιστικά ταμεία οι μεγαλύτεροι «μπαταχτσήδες» του Δημοσίου
  • 09:14 Αντίστροφη μέτρηση ή «μπλόφα» (;) ο …κουρασμένος και ο …πικραμένος, η «μάχη» της Προανακριτικής, ανεβάζουν τον πήχη για τις τράπεζες, η… ευκαιρία για το ευρώ και η «απάντηση» Σαββίδη
  • 09:00 Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά!
  • 16:10 Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή
  • 15:55 IOBE: Παρουσίαση έργου για την Κλιματική Αλλαγή και την Ελληνική Οικονομία
  • 15:36 Θάνος Πετραλιάς: Τα οφέλη από την πρόωρη αποπληρωμή του δημόσιου χρέους
  • 15:30 Αυξήθηκαν στα 78,2 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια που έχουν περάσει στους Servicers
  • 14:33 Κομισιόν-ΟΠΕΚΕΠΕ: Πρόστιμο 415 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για κακοδιαχείριση αγροτικών ενισχύσεων την περίοδο 2016-2023
  • 14:18 Affidea: Νέο Υπερσύγχρονο Διαγνωστικό Κέντρο στη Γλυφάδα
  • 13:42 Κυριάκος Πιερρακάκης: Αναπτυξιακή ευκαιρία για την Ελλάδα η αξιοποίηση της «ασημένιας οικονομίας»
  • 13:28 Η Κ2 αναζητεί συνεργάτη με εμπειρία στην BlueByte
  • 13:14 Ισραήλ-Παλαιστίνιοι: Πυρά ισραηλινών αρμάτων μάχης σκότωσαν 51 ανθρώπους οι οποίοι περίμεναν φορτηγά που μεταφέρουν βοήθεια στη Γάζα
  • 13:10 ΗΠΑ - δασμοί: Η ΕΕ δεν προτείνει μια δίκαιη συμφωνία και η Ιαπωνία είναι "σκληρή", δήλωσε ο πρόεδρος Τραμπ
  • 13:00 Aon: Η έκθεση "Global Cyber Risk Report 2025" αποκαλύπτει ότι περιστατικά φήμης μπορούν να μειώσουν την αξία των μετόχων κατά 27%
  • 12:34 Ανάλυση Εθνικής Τράπεζας: Η διεθνής αβεβαιότητα αναμετράται με τις αντοχές του ελληνικού επιχειρείν
  • 11:37 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο €28,80 - Η κορυφαία ιταλική επενδυτική τράπεζα εκτιμά ότι η μετοχή έχει περιθώριο ανόδου 45%
  • 11:00 Takeda: Επί 244 χρόνια δίνει ελπίδα και ποιότητα ζωής σε εκατομμύρια ασθενείς παγκοσμίως!
  • 10:50 Υποχρεωτικότητα: Crash test για τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:35 Μελέτη AON: Tα τρία επίπεδα συνταξιοδοτικής επάρκειας στην Κύπρο
  • 10:15 Η αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων στο γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με την αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale που επισκέφθηκε την Ελλάδα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  4. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  5. 11/6 Παγκόσμια Μελέτη για το AI: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  6. 13/6 Ρωσική επίθεση σε Ελλάδα και Μητσοτάκη, ισχυρή «ψήφο» εμπιστοσύνης από JP Morgan, η ευκαιρία για το «νέο δολάριο», ο Αλέξης, ο Μίκης και Πεπ Γκουαρντιόλα και η ΔΕΗ βάζει «φωτιά» στις τηλεπικοινωνίες
  7. 13/6 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube